onsdag 7 juli 2010

Min korg och jag

Den här korgen hittade Marcus och Bea till mig på loppis i Skademark, kostade bara en femtiolapp.
Såg förstås slutresultatet och inte den aktuella statusen, så jag greppade tag i den snabbt som sjutton.
Så här blev den sedan jag spraymålat den ett x antal gånger, vit färg gör verkligen underverk! Jag hade gått och klurat på vad jag skulle kunna göra mer med den, helt plötsligt kom jag på vad. I detta inlägg hade jag ett angenämt problem som jag nu har löst.....
.....tadaaaa! Klippte av en bit, fållade, pulade och svor men till slut satt det där. Måste få erkänna att jag är vansinnigt nöjd med mig själv!!
Tills vidare får mina garner bo här, kan tänka mig att mina favoriter bland inredningstidningar får flytta in senare. Det får vi se!
Men, nu är frågan: ska jag sätta dit locket på korgen eller inte?? Just nu känner jag att jag vill att tyget i korgen ska synas, har inte jobbat och svettats för att det ska döljas.
Vad tycker ni?

Ha det bra alla
Kram

3 kommentarer :

Carina Sjölund sa...

Korgen blev riktigt fin när du målade den,tycker inte att du ska sätta lock på den den är finare utan. :) Ha en bra dag! Kram.

Malin sa...

Hur duktig är du?? Den blev ju hur fin som helst! Jag blir alltid så avundsjuk på alla er som är duktigt på att pyssla, jag är hopplös, har så dåligt tålamod...
Kram Malin

gunsan sa...

Men du är ju superduktig, vilket lyft för den lilla korgen och nåt lock tycker jag inte du ska sätta på;))
Känn dig stolt vännen;)

Kramizzzzzzz