fredag 16 juli 2010

Ännu en idé


Jag bryr mig faktiskt inte om det Alfons Åbergs farmor säger: " för att har roligt måste man ibland ha tråkigt"! (eller nåt sånt)
Har promenerat, vattnat blommor, läst, röjt, matat katterna, druckit kaffe..... Har försökt hitta på allt möjligt, men likt för****** har jag ändå tråkigt!
Men fördelen med att ha tråkigt (om man kan kalla det en fördel) är att jag tänker och funderar ut olika saker. Nu har jag kommit på att vi ska göra en rockad här hemma (nu lär J få dåndimpen när han får reda på mina planer). Stackars karl, men samtidigt är han van att jag får såna här idéer.

Men det är fredag, han går på semester idag och dessutom tycker han att jag är den bästa frun i hela världen. Därför tror jag att han till slut tycker att det här kommer att bli bra i slutändan!!
Återkommer.....

Ha det bra alla
Kram

8 kommentarer :

Ingrid sa...

Ha, ha det där kände jag igen!! Tror allt vi är lite lika, fniss!

Mona sa...

Svar: Förklaringen kanske är att du har Örnsat, de blev inte drabbad.
Ha en fin dag.

Camilla sa...

Spännande!
Ser framemot vad det är.
Ha det bäst!
Kram!

Carina Sjölund sa...

Vad är det du har hittat på? Ha en bra kväll :) Kram

Susanne P sa...

Oj, nu blev jag nyfiken!!!
Vad har du nu hittat på??
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Vad har du nu hittat på? Rockad? Ska du flytta köket in på toan och tvärtom eller?? *fniss*
Kram

lolla sa...

hejsan
ja ibland har man såååå förbaskat tråkigt, man gör liksom bara allt det vanliga på nåt sätt.
men nu är jag naturligtvis nyfiken på din ide!
för såna får man när man har tråkigt ,både bar och minder bra...hihi..
ha det gott
lolla

gunsan sa...

Ojoj vad har du nu hittat på???? Blir onekligen lite spännande att få läsa om fortsättningen;)
kramizzzz