tisdag 15 juni 2010

Uppvaktning


Ett litet collage av vad J ska få när han kommer hem från jobbet.
Han har
alltid kommit ihåg våra bröllopsdagar, har fått pärlhalsband, blommor, resor till Åland, kläder osv.
Rebecca tyckte i jämlikhetens namn att jag också skulle anstränga mig lite, så de senaste åren har jag faktiskt köpt och "uppvaktat" också.

På tal om Rebecca, så sitter hon just nu på planet till Paris för att möta upp med Andreas. Han åkte redan igår morse genom sitt jobb, men onsdag till fredag har han tagit semester så de ska gå och titta på stan tillsammans.
Lillgubben är hos oss under tiden, jäklar i mig vad han håller mig sysselsatt!! Klättrar upp på stolar, på kökssoffan, pallen, you name it.
Just nu ligger han och sover i sin vagn, är väl uttröttad stackaren efter allt han ska testa och kolla på.

Nu ska jag ta och förbereda middagen, men om ni mot all förmodan tror att det blir något romantiskt så har ni fel.
Det blir grillkorv och strips...

Ha det bra alla
Kram
Posted by Picasa

6 kommentarer :

Camilla sa...

grillkorv och strips...det är väl romantiskt? ;)
Hmmm...jag har satt upp en lapp på kylskåpet för att David ska komma ihåg vår bröllopsdag.
På 9 år har han inte kommit ihåg den...i år...10 år kanske...kanske han SER det :)
Ha det bäst!
Kram!

Mona sa...

Grattis till bröllopsdagen!!
Du har gjort fint här på bloggen. Jag tror att alla ändrar och fixar på bloggarna. Det var ett tag sedan jag gjorde det också fick jag ett ryck.
Ha det fint!!

Dansbandsfrun sa...

Gud va fint du har fått det! Underbara bilder på dina fynd! och det passar nu till sommaren att fixa nytt ;) Grattis i massor på bröllopsdagen o mys på nu så gott ni kan med den lilla bustussen ikring er ;) kram

Bara Jag sa...

Självklar ska du uppvakta!! Mannen är väl lika gift som du :-)

Bara Jag sa...

Tycker det är bra att du uppvaktar också - i jämlikhetens namn så är väl mannen lika gift som kvinnan och borde uppvaktas därefter :-)

gunsan sa...

Ohh vad gullig du är som uppvaktar guben din, min kära gube har liksom lite svårt att komma ihåg vår bröllopsdag, men han är bäst ändå;)) kramizzzzz o hoppas att du haft en toppendag;)