lördag 19 juni 2010

Tårar

Alltså, jag förstår ingenting.....
Jag är inte någon speciellt blödig person, men tårarna har runnit flera gånger under tiden jag suttit och tittat på bröllopet.
Första gången var innan det ens hade börjat, då började jag tänka på "kvinnan av börd och mannen av folket". Ja, ja, jag vet, det låter skitlöjligt!!
Sedan när Victoria kommer in i kyrkan, när de säger ja till varandra, när de upprepar äktenskapslöftena, när de kommer ut från kyrkan, när....nää, det var nog inte vid fler tillfällen.
Men det räcker väl??

Ha det bra alla
Kram

3 kommentarer :

Bea sa...

jag grinade också lite :) och Liza :) Marcus tycker vi är töntar men jag är säker på att om han hade sett det skulle han också ha grinat! (kommer du ihåg när vi såg ps. i love you??? haha)

Camilla sa...

Ja...Gud vad jag har gråtit idag.
Sååååå otrooooligt vackert!
Ha det bäst!
Kram!

Bara Jag sa...

Tycker det är så coolt att en kille från Ockelbo kan vinna Kronprinsessans hjärta!