fredag 4 juni 2010

En smak av sommar...


Idag fick jag ett ryck igen, förstår inte vad som händer med mig nuförtiden.
Började med att jag hade tänkt köpa lösviktsgodis som jag skulle äta framför TV:n, men på affären kom jag på att jag skulle göra en smulpaj.
Sagt och gjort, köpte jordgubbar och när jag kom hem gick jag och hämtade rabarber i trädgården. Förresten är bara det en härlig känsla!
Resultatet ser ni här ovan, så vansinnigt gott det blev med blandningen rabarber/jordgubbar. Till det blev det vaniljsås, mmmmm

Ha det bra alla
Kram

3 kommentarer :

Camilla sa...

Mums!
Det där såg gott ut.
Det är bra att du fö jänta min ;)
För hon fick väl också smaka? ;)
God natt!
Kram!

Roses & Angels sa...

ÅÅÅ du får inte fresta så där hihi jag är ju på g med VV hihi. Å skulle inte tacka nej till den just nu med maaaaaassor av vispad vaniljsås! mmmm. Ha en fin helg Kram

gunsan sa...

Jisses vad gott, rabarber o jordgubbar är otroligt gott tillssammans;))
kramizzzzz