lördag 1 maj 2010

Ommöblering igen!

Så här ser det ut i hörnan, fotot taget från skrivbordet.
"Piedstalen" i hörnet är den jag gick och bar runt Eskilstuna i somras!
Anledningen till ommöbleringen, har inte vetat var jag skulle placera den. (Pigtittaren alltså!)
Kammarljusstake, nipperaskar, skål som jag fick i julklapp och ett pärlhalsband.
Ser ni hur nonchalant jag draperat halsbandet??


Nu får det vara så här ett tag i mitt rum. Jag har som mrs Montazami flyttat saker och tagit flera steg tillbaka, flyttat igen till jag blivit någorlunda nöjd.
Det får inte bli för mycket grejer i rummet, så de tar ut varandra.

Ha det bra alla
Kram

6 kommentarer :

Bea sa...

snyggt! hur går det med virkningen? jag är klar med moroten nu, bild finns i bloggen! så nu ska jag fundera vad nästa projekt blir, är sugen att virka tårtan eller bakelsen eller vad det nu var för något. men jag ska kolla beskrivningen först. har mailat pappa bilden på s&s&alfons nu iaf. hälsa!

cecce sa...

Du har såå många vackra saker!!
Jag gillar det vita...undertbart snyggt!

Hoppas du haft en fin lördag!
Kramar

Camilla sa...

Gud så snyggt rum.
Tror jag det att du trivs att vara där.
God natt och sov gott!

Afrodite sa...

Ja och sånt där tar ju FLERA timmar enligt Montazami...=)
Fint du har det! Vitt och fräscht!
Kramen

Margit sa...

Hej Marie!!
ja den pidestalen behövde du INTE skämmas för fastän du gick RUNT med den i Eskilstuna1!! Du sträckte väl lite extr på halsen..kan jag tro...
Fint du gjort/möblerat och fått det i ditt rum. Du kan vara HELT NÖJD, vännen!!!
Kram!!!

gunsan sa...

Ohh vad fint du har det i ditt rum, det kan du vara stolt över;)

Natti natti på dig;)
Kramizzz