måndag 24 maj 2010

Måndagslista

Visst är den vacker???


Denna måndag är jag glad för att:
* det är så vackert ute med alla grönska
* få börja planera vilka blommor som jag behöver
* jag ska åka och köpa plant senare i veckan
* motivationen att promenera fortfarande finns
* jag har en sån underbar familj
* jag fortfarande inte har rökt sedan stoppet
* nya läsare hela tiden hittar hit till bloggen
* jag kan kliva upp ur sängen varje morgon
* jag har lyckan att ha två underbara barnbarn

Listan skulle kunna göras längre, men jag stannar där. Som vanligt är den utan inbördes ordning!
Ha det bra alla
Kram


3 kommentarer :

Camilla sa...

Ja...du har mycket att vara glad över.
Hur mår dom söta kattungarna?
Dax för ett besök snart ;)
Min blomma är också på väg men den är inte utslagen än.
Ha en bra dag och kram på dig!

Camilla sa...

Sv: Sängarna??
Menar du dom små möblerna...så ja,dom har han också gjort.
Ha det bäst!
Kram!

Bara Jag sa...

Vad härligt att kunna läsa en måndagslista utan att själv skriva en!