onsdag 14 april 2010

Lill-lördagen

Ett annat av fynden jag köpte på loppis förra veckan, pris: fem kronor!
Här ser ni hur skönt slitet fatet är, precis som jag vill att det ska vara!
Här syns det ännu mer tydligt, ni får även en glimt av saxen jag köpte i Eskilstuna.

Idag har jag inte promenerat långt, men en halvtimme blev det i alla fall. Nu ser man från dag till dag hur snön smälter, snart får man nog börja titta efter tussilago!
Fåglarna verkar försöka överrösta varandra, jag blir så himla glad när jag hör deras kvitter.

Idag är det stora tvättardagen, Saga, Sanna och jag åker till Stockholm på fredag och är där till söndag eftermiddag. När de åker norrut igen tar jag tåget till Eskilstuna och är hos Bea, Marcus och Line till fredagen. Det är tre väskor som ska packas, förutom kläder blir det sovsäckar, kuddar, handdukar o dyl. Det är mycket som ska planeras innan vi drar iväg.

Ha det bra alla
Ajöss


1 kommentar :

gunsan sa...

Vad härligt för dig att få träffa de dina, blir ju som en liten semester o jag förstår att det blir lite packning, kanske är du som mig, jag packar ofta ner alldeles för mycket, om utifall att det skulle behövas;))
Ha det så toppenhärligt......men för sjutton det är ju bara onsdag så vi lär nog heja på varandra innan;))
Kramizzzzz