torsdag 22 april 2010

Åhh nej!!!!!!!!!!!

Framsidan
Baksidan
Den här synen mötte mig när jag klev upp för en stund sedan. VA!!! Det är inte riktigt klokt, ser mer ut som vi är på väg mot höst istället för vår.
Marcus har, som den laglydige medborgare han är, naturligtvis skiftat om till sommardäck. Varför i hela världen ändrades beslutet om att sommardäck skulle på två veckor tidigare?? Det ser ut som någon hällt ut såpa på vägarna,så hoppas nu att inga allvarliga olyckor händer idag.
Pratade med Sanna för ett tag sedan, hemma är det sol...
Idag ska jag träffa min bloggkompis Margit på Tingsgården, där ska vi ta en fika och surra bort en stund. Träffade henne första gången i februari och vi klickade på en gång, då var vi runt på loppisar och kikade. Idag blir det betydligt lugnare för hon har brutit flera revben, stackarn.
Ha det bra alla
Ajöss

6 kommentarer :

Margit sa...

hem Marie!! Ser fram emot att träffas snart...på Tingsgården!!! Lasse får vara försiktig...med körningen...Det snöar även här i Kolsva.
Vilke grej...GKÖMT din kamera!! Stackars dej!! Turatt du kan änvända mobilen..det får gå an...
ja tänk va mycke det finns i E-tuna..."åka runt"..och kolla. Synd att jag inte själv kan köra själv idag...utan är beroende av Lasse som Chaffis...pga avd et myckna/starka värktablettern.
Vi ses, kl 14.000 Kram!!!

gunsan sa...

Skönt o skoj att komma iväg o fika en stund, här har vi betydligt skönare väder verkar det som, men du ska se att inom några timmar så har den där lilla snön försvunnit;))
Kramizzzzz

Dansbandsfrun sa...

Hoppas du får en rolig dag trots snön ;) hälsa Margit! kram

Susanne P sa...

Nu får det räcka med allt snöande!
Kör försiktigt!
Vad roligt att få fika med en "bloggis".
Ha en ktrevlig dag!
Kram

Madeleine Berglund sa...

Leila är för duktig. Själv har jag bakat bröd i eftermiddag och nu tänkte jag göra vaniljdrömmar. Mums. =)
Kram Madeleine

Camilla sa...

Sol,sol,sol,sol,sol,sol,sol,sol,sol ståååålaaaande SOL ;)
Hälsa Margit!
Visst är det dumt att dom har ändrat?
Ha det bra och kram på dig!