fredag 19 mars 2010

Målning pågår...

Bild lånad från Google

"Vi är på gång, vi är laddade"....
Nu är allt skittråkigt underarbete gjort (J), nu börjar det roliga, målningen (J OCH jag). Jag har suttit och tagit ur foton från ramarna, för de ska också målas.
Åhhh, i mitt huvud ser jag slutresultatet, ljust och fint. Men det får inte bli för ljust, för Sanna tycker att det håller på att bli för mycket av det här hemma. Men vem bryr sig?? Inte jag i alla fall.
Nu ska jag ta på mig de speciella kläder jag har när jag målar, för nu kör vi!!!

Ha det bra alla
Ajöss

3 kommentarer :

Solgården Butik och Café sa...

Vad kul det ska bli att få se reslutatet när det är färdigt =) LÄNGTAR!!

Ha en trevlig helg!

kramis!

Camilla sa...

Lycka till med målningen.
Det kommer att bli kanonfint!
Sv: Jag får spela in "Let´s Dance".
Ha det bra och kram på dig!

♥ Carina ♥ sa...

Håller med! Det ska bli spännande att se resultatet. Du knäpper väl före-efter bilder :)
Kram