fredag 27 november 2009

Måste man göra allt själv??

Stjärna köpt hos "Blomsterboden"!



Nu är sista adventspyntet på plats, bara att luta sig tillbaka och njuta. Tids nog kommer kraven på bakning, storstädning, matlagning osv.
Men, jag prioriterar julklapparna och litar på Mamma Scan när det gäller maten och t ex Pågens som sköter bakningen.
Visst städar jag, men jag vänder inte upp och ner på huset för den skull. Brukar också baka två sorters kakor och kanelbullar, köttbullarna gör jag också själv. Men det är allt! Jag tycker det räcker, resten finns som sagt på ICA!

27 dagar kvar
Ajöss

3 kommentarer :

Madeleine Berglund sa...

Hej hopp! Här har du en till som börjat julpybta. Hur gör du för att få snöflingorna få bloggen?? Ser vintrigt och mysigt ut...

Kram Madeleine

♥ Carina ♥ sa...

Åhh vad vintrigt och fint du har fått här!!!
Nä man måste inte göra allting själv!! Jag tycker man ska göra det man vill och vill man köpa allt så gör man det :) Julen ska vara mysig, inte stressig!!
Må så gott, kram

livtaget sa...

Precis som Carina skriver "Julen ska vara mysig inte stressig!" =)