tisdag 27 oktober 2009

Tisdagmorgon

Sitter alldeles ensam, vaknade 6.30, kunde inte sova längre. Ganska konstigt att man inte kan sova ut, även om man får. De senaste åren fungerar jag så, vaknar tidigt.
Nu får jag rå om datorn själv, ingen som suckar och stönar så att man känner sig stressad. Jag är ju van att sitta i lugn och ro när barnen är i skolan, jag brukar läsa bloggar och kolla in Facebook.

Sitter även och lyssnar på Rix FM Morronzoo på mobilen, har pluggat in hörlurarna. De programmet missar jag aldrig, det är sån skön mix av programledarna. När jag är ute och går lyssnar jag förstås också, har hänt att jag har börjat skratta högt. Lite pinsamt om man möter någon!

Nu hör jag att Line vaknar, ska ta hand om henne så Bea och Marcus får sovmorgon.
Ajöss

2 kommentarer :

Camilla sa...

Jag älskar rix.
Helst rix morgon zoo.
Ha en underbar dag!

Anonym sa...

Visst är det skönt på morgonen när det är alldeles tyst o man bara kan strosa omkring.
Sällan jag lyssnar på RIX, men det händer o jag håller med, det är småmysigt!!
Kramizzzz
Gun