onsdag 14 juli 2010

Yr.no

Under en av mina promenader kom jag på att jag har en telefon, som skulle passa perfekt till skrivbordet/skänken/byrån i hallen.
Den köpte jag på en loppis för några år sedan för tre tior. Den fungerar och har "tryckknappar" istället för skiva som var vanligt förr.

Någon skämta med mig aprillo???
Jag ska aldrig mer tro på yr.no!! Enligt deras (säkra) rapporter skulle det bli strålande sol och cirka tjugo grader varmt både igår och idag.
Jo, tjena!!
Nu kan det hinna ändra sig idag, klockan är ju inte så mycket. Men det var tänkt att S&S skulle åka med Rebecca och hennes familj till Salusand idag.
Igår var det planerat en sväng till samma ställe med Liza och Kim, men det sket sig.
Det är bara att vänta och se om solen behagar komma fram...

Ha det bra alla
Kram


6 kommentarer :

Camilla sa...

Man ska aldrig lita på meteorologerna.
Dom har allt för ofta fel.
Solen kommer nog fram men då är det väl för sent att åka på en strand.
Ha det bäst!
Kram!

Helene sa...

Här skulle det vara kanon väder idag visa dom på vädret igår !!
Men jag ser ingen blå himmel, den är heltäckande GRÅ : (
Ja vi får väl se vad som händer...
Ha en bra dag.
Kram Helene.

gunsan sa...

Det skiter sig nog bara halva dagen för på eftermiddagen så tänker jag ta mig till tredje viken med William;))

kramizzzzz

(häftig med en gammal telefon;)

lolla sa...

morning
jädrans vilken läcker telefon passade juh kanon där på skänken....
Ähhh inte kan man lita på yr.no nonono...
kram lollla

Carina Sjölund sa...

Men nu håller den fina solen på att titta fram :)Men hur länge stannar den? det är frågan :) Kram på dig.

Sibylla sa...

hej! Kolla på www.vackertvader.se, bästa vädersajten.
Sibylla