söndag 9 maj 2010

Asså, typ ba, å vi ba.....

VARNING FÖR IRONI!!

IgÅR va d ALlTzå fezT föR zJu tJejer..... *ler* dOm kom typ Me ztora VäzkoR InneHåLlAnDe LigguNdErlag å ZovzäKkar typ pLuz Chipz å zÅNt.
aLla typ VA UtkLädDa, LAdy GAGa, mImMi pigg, VaMpYr, CheeR lEADer ozv.
zNakka om zurriga tjeJer!! *ler* d praTaDEz, ZkRattadez, fotadez, dAnzAdez, yoU name it!
jAg va in Te doM näj typ Dom va typ på väg att typ LÄgga zig, d vA zom aTt gå in i en baztu...... typ hOppaz dom HaJ kunNat zOva i Natt, men typ zOM zAgt: typ zOva hinner man typ görA zEn!


azzå bilDen e Lånad FRÅn google Å textEn haR ja bA fÅtt hjälp mE, okkZå FjåN zAmMa zTÄlLe!

ha d Bra typ aLLa
Kram

8 kommentarer :

Camilla sa...

Ojojojojojojojojojojojojojojojojojojojoj.
Festen verkar att ha tagit kol på dig ;)
Hoppas att dom skötte sig fint...trots allt surr :)
Tack för att dom fick vara hos er i natt.
(Jag såg att Gubben din flydde hemmet ganska snabbt;) )
(Såg honom i bilen strax efter vi lämnat Sofia)
Kram på dig!

♥ Carina ♥ sa...

Dom var så fina allihopa, jag såg dom när dom sprang runt här ute och jagade Tobias. Han hade det lite svettigt, hihi
Kram

Bara Jag sa...

Ja typ ba fatta inget först, men sen ba trilla poletten ner va och då ba skatta ja hur mycket som helst liksomva!

Afrodite sa...

Hahahaha...fan vad klockrent! Jag kan höra deras snack! "Och hon ba...och han ba...tyyyp"
Underbart! =) kram på dig och hoppas att du får vila huvudet idag! =)

Margit sa...

Hej Marie!
Lite närmare "beskrivning" hur det "uppdagades"..med fjärilarna.. Maria o några av barnen var hemme i Nordmaling på semestern..och Sara, en av döttrarna...skulle övernatta i stugan...med sin kille...och då tar hon på nåt vis och drog i lakanet--och då kände hon nåt "kladdigt"...tittade då efter och såg larverna...som kröp...(dom låg inte kvar där).
Jag blev uppringd av Maria, hon vill jag skulle ut o titta...och.det kröp av larver jag fick lov att plocka ut...och ta bort säöngkläderna..la i påse...ja sen så revs "sängramen" helt bort,,,och det var en hel del..så det spolierade förras sommarens övernattningar i kolonistugan...och NU skall det "lagas" och åtgärdas/fixas...Ja så kan det bli...
Kram!!!

cecce sa...

Haha! Nu kännner jag mej hemma..typ:-) Med två tonårstjejer och jobb på en högstadieskola är jag typ omgiven av detta fjortissnack..typ...som du märker..typ:-)

Kraaam!!!

Susanne P sa...

Oj, det tog tid innan jag fattade att det inte var något fel...(blonin?!)
Ha, ha, ha men så låter det på riktigt när de pratar!
Kram

gunsan sa...

Ooo jisses, det är så man nästan kan höra tjejerna;)) vilken härlig text;))
Kramizzzzz