tisdag 11 maj 2010

Grått och trist...

Man kan nog säga att det var den här stolen som är orsaken till mitt intresse för gamla saker. Jag köpte den för kanske 8-10 år sedan på en loppis, eller förresten det var två likadana. Tycker den är så fin, sådär nött som jag gillar.

Idag är en sån där dag jag inte har någon energi att göra något, allt känns som det sitter i tjära. Det kan vara vädret som är en bidragande orsak till det, mulet, grått och trist.
Såg på TV4-vädret igår att det är en härlig värme över Finland, men jag blir inte gladare för det!

Kanske jag ska masa mig iväg ut till köket och fixa fram lite frukost.............
Ha det bra alla
Kram

2 kommentarer :

Afrodite sa...

Man kan inte vara på topp alltid...och det ÄR ju så grått och trist! Hoppas att du mår bättre efter frullen! =)
Fin stol!
Kram på dig!

gunsan sa...

Ja du vännen, efter din frukost så har ju den härliga solen dykt upp, så jag hoppas att du känner dig lite piggare, men som sagt, det finns dagar när man har rätt att känna sig lite dämpad;))
Krmaizzzzz