söndag 18 november 2012

Bloggvänner

Med dessa gamla bilder på underbara rosor, så
vill jag kika in för att tacka för alla fina kommentarer
ni lämnar hos mig. Det är guld värt ska ni veta!
 
Tack vare att jag tog beslutet att börja blogga för 
drygt tre år sedan, så har jag lärt känna så många fina
människor.
Det var Carina som sådde ett litet frö att jag faktiskt
också kunde börja blogga!


Jag funderade några veckor och sedan satte jag igång, något som jag
aldrig har ångrat!
Vi är ganska många i vårt lilla samhälle som kan titulera oss som just
"bloggare", vi har träffat andra som bor i  Skåne och Eskilstuna
bland annat.

Men även om man inte träffas IRL, så uppstår ändå ett sorts vänskapsband.
Det är jag väldigt glad för, för jag har en "liten" släng av social fobi och då
är vänskap genom dataskärmen perfekt för mig!

Nåväl mina damer, denna underbara bukett tillägnar jag alla er som läser min blogg!
P&K

13 kommentarer :

♥ Carina ♥ sa...

Men åh *sträcker på mig* är det lite min förtjänst att du började blogga...
Det gjorde jag bra! ;)
Jag gillar din blogg och tack själv för alla fina kommentarer som du lämnar hos mig.
Kram vännen!

Anonym sa...

Så vackra rosor!!!
Önskar dig en riktigt härlig söndag.
Kram
AC

Anonym sa...

Så vacker bukett!!
Visst är bloggosfären fantastisk!

kram Tina

House and Garden by Bia sa...

Vackra rosor !!! :)
Har ju bara haft min blogg sen maj, men jag är fast :) Tycker det är jätte kul, ingen belastning alls :)
Jag är ju din bloggvän!:)

Ha en fin söndag!
Stor kram

Rosa i huset i vitt sa...

Så vackra rosor....har bara bloggat ett år snart..men tycker det är så facinerande och roligt ..och man får vänner som du
ha det bra
kram Rosa

Susanne P sa...

Då skickar jag en bukett tillbaka till dej.
Vi har ju följt varann ett antal år och jag kommer aldrig glömma när du kom hem till mej med pelargonskotten!
Kram

Vardag och flärd sa...

Tackar för den vackra buketten! Ja, bloggvärlden är fanastisk med underbara, rara, vänliga och inspirerande vänner!
Kram Eva

Bella sa...

Vilka vackra rosor!!

Visst är det fantastisk så många nya bekantskaper man gjort i Blogglandia och som det känns som att man känner trots att man inte träffats irl och som ger varandra energi, inspiration coh gemenskap!

Jag är så glad att jag hittat till din blogg även om jag varit dålig på att kommentera sista halvåret.

Hoppas du får en riktigt skön avslutning på söndagen!

Kramar Bella

Sus sa...

Tack underbara Du!
och ett Stort Tack detsamma!
Det är så härligt att lära bloggkänna så fina tjejer som du!

Bloggandet är en häftig värld :)

Kraaaam

Blockethuset sa...

Tack söta Marie..jätteglad att jag fått "lära känna dig". Jag kikar in hos dig varje dag och blir så glad för dina kommentarer!
KRAM TILL DIG!
Carina

Marianne sa...

Tack för att du började blogga!:)
Gillar verkligen att kika in hos dig:)
När jag tänker efter så tror jag faktiskt du blev min första bloggvän när jag trevade mig fram i den här världen!♥
Att blogga är kul, har inte heller ångrat mig!
Kram

Monkan sa...

Åh vad fina blommor !!!
Ha en fin dag i solen
kram monika

Gabriella sa...

Åh vilka underbara rosor, så ljuvlig färg!