lördag 6 oktober 2012

Det var tänkt...

 ...att vi skulle ner till Sundsvall idag och hjälpa Bea och Marcus
med deras flytt, men magsjuka hos dem stoppade planerna.
 Det känns liksom inte OK att medvetet utsätta sig för den otäcka
sjukan, så det blir till att stanna hemma istället. 
Den här tavlan har jag visat tidigare, men den tål
att visas om och om igen. Vi fick den för några
jular sedan, jag blir lika glad varje gång jag tittar
på den:)

Hoppas ni får en härlig lördag med nära och kära!
P&K

8 kommentarer :

♥ Carina ♥ sa...

Den finaste tavlan ever!!
Nä magsjuka vill man undvika i möjligaste mån.
Kram

Fru Vallmo sa...

Usch magsjuka! Stackars Bea och familj!!!
Tavlan är så underbar, man bir så varm i hjärtat!
Kram

House and Garden by Bia sa...

Hej vännen!
Magsjuka..abbans!
Härlig tavla.
Hoppas du har det bra i Husum idag.
Hos oss är det blåsigt o halv mulet.
Men det gör inget, för jag ska måla ett bord o gå en sväng på loppis.
Ha det gott!
Kram

Vardag och flärd sa...

Isch för magsjuka!
Tavlan är ju en underbar kärleksgåva!
Kram Eva

Annes vita rum sa...

Såå goa ungar! visst blir man glad för en sån present! önskar en fin lördag...kramen

Sus sa...

URK för magsjuka men...
:-D för finaste tavlan!

Kraaaaaam

mariaikos sa...

Jag förstår att ni avvaktar tills magsjuke bacillerna försvunnit .
Tavlan är så fin . Du har så många fina saker på bilderna . Din lampa bl.a.
Ha en fin lördagskväll
Kram ♥

fianathome sa...

Vem sticker frivilligt in skallen i ett getingbo?
Finns få saker som är så motbjudande som just att kräkas..
Jättefin tavla - underbart att titta på framför allt när man avbokat att kunna hjälpa till.
KRAM
Fia