tisdag 24 juli 2012

Loppistur

Igår var jag (tillsammans med dotter, måg och ett av barnbarnen)
F Y R A loppisar, rekordmånga för mig på en enda dag!!
Bea och Marcus fyndade både det ena och det andra, medan jag
köpte denna sparbössa för endast en guldpeng!
På loppisar jag varit på förr har dessa kostat
100-150:-, så detta var ett riktigt fynd:)
Den har fått sin plats på hyllan/lådan tillsammans med de andra
rostiga och fina sakerna!

Idag ska jag börja packa inför resan till Stockholm, vi åker tidigt i morgon bitti.
Har faktiskt fått ett halvt löfte om att det kanske inte blir en  transportsträcka 
från punkt A till punkt B den här gången, det kan tänkas bli några avstickare
till loppisar utefter vägen:))

P&K♥


6 kommentarer :

♥ Carina ♥ sa...

Då håller jag tummarna för det. Att det blir en avstickare på sträckan så du kan fynda lite mera ;)
Kör försiktigt och ha en trevlig resa!
Kramilikramen

Sv: Tack! Jag ska hälsa honom :)

Rosa i huset i vitt sa...

Vilken fin sparbössa ..har aldrig sett nån sån....och rena toppen priset också...ja ibland ska man ha tur

ha en bra dag
kram Rosa

Carina Sjölund sa...

Önskar er en trevlig resa :)
Kramen på dig♥

fianathome sa...

Vilket fynd! Jättefin.
Hoppas du hittar fler loppisar på transportsträckan ;))
Lycklig resa!
kram
Fia

Anonym sa...

Kanoners vilket fynd.
Önskar dig en härlig tripp.
Kram
AC

Tina sa...

Superfina fynd!
Ha en trevlig resa!

kram