onsdag 4 april 2012

Tanken var god, men...

Säljarens bild på Blocket

Varför skulle jag bestämma mig för köpstopp i april??? Något så urbota dumt har jag väl aldrig hört talas om!!! Jag kunde väl ha väntat till i september...eller oktober...eller varför tänkte jag överhuvudtaget tanken?
Hittade ovanstående trädgårdsmöbel på Blocket och försöker nu få J att köpa det, då har jag kringgått köpstoppet på ett himla bra sätt. Men han är inte lika pigg på idén som jag!
Men än är inte sista ordet sagt, så vi får väl se hur det slutar;)
Fortsättning följer.....

6 kommentarer :

Marianne sa...

Inte kan du väl sitta och titta på blocket när du har köpstopp förstår du väl!;)
Följer fortsättningen med spänning!
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Du vet ju vad jag har sagt. Jag kan handla och sedan köper du av mig i maj, haha

Tack söta rara gulliga dig för pelargonskottet! Puss påré!!

Marianne sa...

Förstår precis hur du bara råkade;)
Jag hann göra en lite ändring i mitt senaste inlägg och såg att du kommenterat sedan. Jag har flyttat inlägget till slinderbacksbloggen istället! Ska ha de större grejerna där har jag bestämt.
Kram

Helene sa...

Åh va spännande = ))
Vem leder just nu ( hi hi )
Kikar in imorgon igen och kollar läget...
Kram och GLAD PÅSK !!
Kram Helene.

Vardag och flärd sa...

Du är rolig! Men snälla, sitt inte och kolla på Blocket när du inte kan handla!
Kram Eva

Herr Nilssons Fru sa...

Oj..vilken miss..ja att du hade köpstopp just nu:)

De e la bara att bearbeta mannen intensivt o hoppas. Lycka till.

Kramiz o Glad Påsk

Vi ses i morgon ute på ön:)