måndag 26 december 2011

Årets sista!

En annan julklapp jag fick av J;)

Oj vad "dagavill" man blir så här i juletid, höll på att missa måndagslistan! Men nu kommer den sista för 2011!

Idag måndag är jag glad för att:
* fyra generationer firade jul tillsammans hos oss
* Bea och hennes familj kommer upp nästa vecka och firar en försenad jul
* jag fick så fina (och många) julklappar
* J ännu inte behövt åka ut på jobb (han har beredskap nu i julhelgen!)
* allt visade sig vara bra på ultraljudet med den lill* i Rebeccas mage 
* alla var så nöjda med sina julklappar

4 kommentarer :

Malin sa...

Oj vilken underbar måndagslista, känns som om ni har haft en magisk jul men det trodde jag inget annat heller....
Kram

Sus sa...

Så många fina gosaker du har i din lista!
Kraam denna annanmåndag ;)

ansepanse sa...

vilken härlig måndagslista :)
en fin forsättning till dig också
bamsekramen

gunsan sa...

Tror du inte jag missade min måndagslista igen, det får bli en tisdagslista igen;))

Härlig måndagslista har du fått ihop den här veckan också;))

Kramizzzzz