lördag 5 november 2011

Strykjärn

Väl använt och nött, ett bruksföremål från förr som
 levde ett undanskymt liv innan det köptes av mig.

Oj vilket grått och mulet väder, känns inte alls inbjudande att ta någon promenad idag. Men eftersom farbror doktorn sagt att motion är viktig för mitt höga kolesterolvärde, ja men då är det väl bara att göra det då!

Ikväll fortsätter "Så mycket bättre", än så länge håller den nästan samma höga klass som förra säsongen. Måste vara svårt att göra en fortsättning på en serie som fick så bra kritik, men de har fått ihop en spännande blandning av artister. Blev positivt överraskad av Mikael Wiehe, trodde han var en surgubbe;)

Hoppas ni får en härlig lördag!

4 kommentarer :

Afrodite sa...

Ta en tur till Skåne vetja! Här har vi skitfint höstväder idag. Som gjort för en promenad! :)
Jag var lite orolig inför denna omgångs "Så mycket bättre". Tänkte att något så bra kunde man inte göra om. Men det funkade! :) Nästan lika bra i alla fall...
Hur kunde du tro att MW var en surgubbe...? Han är ju skåning! ;)
Kram fina du och ha en underbar helg! ♥

Lotta sa...

Ja visst är vädret surt, men jag tänker röra på mig i form av en liten joggingtur. Kanske jag samlar på mig lite skogsmys inför advent också! ikväll blir det att se så mycket bättre och bara mysa i spabadet. Ha en fin kväll! Kram Lotta

Sus sa...

Skåne bjuder på sol men kylig vind. Har just skött om Min prommenad, lite småskönt.
Jag har aldrig tittat på Så mycket bättre tidigare men gjorde det förra lördagen OCH i kväll blir det igen, ett riktigt hjärteprogram :)

Kraaam

gunsan sa...

Ja detta program är bäst på hela veckan, lördagens program måste jag se på play, missade ju det i lördags;)

Artiseterna är toppen tycker ajg;)
kramizzzz