tisdag 22 november 2011

Bron

IKEA:s värmeljus passar perfekt i dessa, en lyckträff eller vad;)??

Jag är fast!
Trollbunden!
Fascinerad!
Äcklad!
Jag talar om den danska serien Bron, som så många följer. Har hört talas om den så ofta, så jag blev nyfiken och började se första avsnittet på svtplay. 
I går såg jag två avsnitt, har åtta kvar om man räknar det sista som visas på onsdag. Jag rekommenderar er att se den, lite samma lika som Den som dräper som går på måndagarna!

Annars då? Jorå, jag fortsätter smyga in lite adventsgrejer. J och jag åker ju till Umeå på fredag eftermiddag, så innan dess ska allt vara klart så vi kan fira första advent när vi kommer hem igen!

32 dagar kvar:)

8 kommentarer :

Carina Sjölund sa...

Vad roligt att ha någonting att se framemot :)
Kanske finns det plats för mig i din väska *Ler*
Kramen♥ ha en fin dag

Jejje sa...

fina lyktor:))jag smyger också fram julsakerna.....blir mysigt:))ha så trevligt i Umeå/kramar

♥ Carina ♥ sa...

Jag följer både "bron" och "den som dräper". Riktigt bra serier :)
Ha en fin dag!
Kram och godmorgon!

Sus sa...

Jag har sett Bron sen den började. Den är så bra, riktigt jättebra faktiskt. Jag följer också Den som dräper, den kommer på stark tvåa.
Kraaam

Malin sa...

Jag vet inte vad som hände men vi glömde på något sätt bort Den som dräper, FAST vi tyckte jättemycket om den. Borde kanske testa Bron oxå, har hört tals om den jag oxå.
3Kram

Susanne P sa...

Jag har bara sett ett avsnitt av den som dräper. Bron har jag på något sätt glömt bort att se.... Men tur att det finns SVTplay. ;) nu blir det till att maratontitta på avsnitten.
Kram

gunsan sa...

Ajajaj, jag har inte sett ett avsnitt av Bron, men kanske jag skulle ta o bänka mig framför min lilla Lappis o se åtminstone första avsnittet;))

Kramizzzzz

Nathalie sa...

Har också hört att många pratar om den serien, kanske dags att ta och kika på den jag med :) Ha en fin kväll!