torsdag 4 mars 2010

Glasögonshow!

Den här buketten fick jag av Hjördis, för att jag fixade en likadan "mormorstavla" som jag har längst upp i bloggen!Här ser ni par nr 1...
...ett par som känns lite mer fest, står ut lite
Par nummer 2
...vardagslook, neutral
Nu är jag redo för beach 2010!!!
Cool, eller hur??
Ja, så här ser glasögonen ut på plats och jag känner mig nöjd. Fattas bara annat, de har kostat mig nästan 9000 spänn...
Solglasögonen med styrka är en hit nu när solen börjar skina starkare, de kommer att användas flitigt. Kände idag att sol i kombination med snö är väldigt jobbigt för ögonen, jag fick gå och kisa och i samband med det kommer huvudvärk som ett brev på posten.
Men nu med nya solglasögon, kommer jag att glida fram och glassa!

Ha det bra alla
Ajöss

6 kommentarer :

♥ Carina ♥ sa...

Fina brillor! Men huva vad dyrt det är. Skönt så länge man slipper den investeringen.
Kram

Mona sa...

Det var ett konstigt avsnitt av desperates igår. Inte så bra, lite besviken. Men det blir nog bättre nästa gång.
Kram

Susanne P sa...

Coola glasögon. Men smakar det så kostar det!
(kan det vara av "moster Hjördis" du fått blommorna?
Kram

Margit sa...

Hej Marie!!
MYCKET TJUSIGA glasögon, allihopa!!!
Ungefär så mycket betalde även jaf i somras för 3 par glasögon. Jag tog dom på avbetalning. Det var de dyraste glasögonköp jag gjort i mitt liv...
Soppan igår, ja den var inte farlig för vikten. Åt även ett par ostmackor till. DET VAR SÅ gott!!
jag har "STÅTT PÅ VÅGEN" I KVÄLL...TITTA PÅ RESULTATET I MIN BLOGG....
Kramiz!!!!

Camilla sa...

Mycket fina glasögon på en mycket fin tjej.
Nja...tjej och tjej ;)
Men fin är hon :)
Ha det bra och kram på dig!

gunsan sa...

Snygga glasögon på en snygg tjej, du passar toppenbra i dom, härligt att kunna variera lite grann, men attans så dyrt, förhoppningsvis så behöver du inte förnya nu på några år;))Kramizzzzzz