måndag 1 mars 2010

Det är måndag IGEN!

Så här såg vardagsrumsfönstret ut innan jag började måla och rensa ut.
Vitmålat runt fönstren och tagit bort en massa blommor. Stor skillnad...

Idag har jag inget speciellt som ska göras, känns skönt att inte ha något inplanerat. Jag får disponera dagen som jag vill, vilken började med promenad efter jag skjutsat till skolan.
Sitter och funderar på om jag ska ta en sparktur upp till stugan, jag får se hur det blir längre fram. Vädret ser lovande ut i alla fall....

Nu ska jag ta mig tid att läsa bloggar, sen får vi se vad som händer.
Ha det bra alla
Ajöss

6 kommentarer :

Madeleine Berglund sa...

Ååå, en eventuell sparktur låter ju himla trevligt. Speciellt eftersom du har den snyggaste sparken någonsin, hihi. =)
Ha de gott!
Kram Madeleine

Monkan sa...

Åh vad fint ni har !!! himla stilrent och fint.
Ha en fin dag i solskenet ( så länge den behagar kika fram )
kram monika

gunsan sa...

Vad ljust och fräscht det blev, bara det där med att sortera bort lite blommor, det är nåt jag borde göra, så det blir lite luftigt o fint inför den efterlängtade våren;))
Kramizzzzz o ta det varligt med sparken!!

Vilka ljuvliga foton du lagt in på dig o dina gulletroll;))

Saga sa...

Snygg blogg ;)<33333333 /Saga :D

Camilla sa...

Gud så fint det blev.
Nu fattas det bara lite grått uti hallen ;)
Ha det bra och kram på dig!

Dansbandsfrun sa...

vilken skillnad lite färg kan göra, och vilka söta barnbarn du har! ha en skön fortsättning på dagen. kram