torsdag 4 mars 2010

Anno 1957 del 2

ALLA BILDER ÄR KLICKBARA!Här är årets mode vad gäller korsetter
Inte en stringtrosa i sikte
Praktiska skor
"Finskor"
Slutligen väskmodet för året
Nästa gång blir det annat än kläder, något för hemmet kanske.

Har ni märkt ljuset på morgonen? Alltså, vad jag menar är att det blir ett annat ljus när vi går mot våren. (Lite svårt att förklara, hoppas ni förstår!) Det i kombination med fågelkvitter, en riktig höjdare må jag säga!

Om drygt en timme ska jag åka iväg till stan, tar bussen för jag hörde att det igår var väldigt halt på E4-an.
De ringde från optikern och sa att mina glasögon var klara, så det är dem jag ska hämta. Det är cirka tre veckor sedan jag provade ut dem, men eftersom jag har minne som en guldfisk kommer jag inte ihåg hur de ser ut. Spännande...

Ha det bra alla
Ajöss

4 kommentarer :

gunsan sa...

Hahaha, spännande där med dina glasögon och smart av dig att ta bussen;))

Tror faktiskt att jag ska ta o beställa ett bar sandaler från din tidning, 22:75 ett aldeles perfekt pris tycker jag *fniss*.
Kramizzzzz på dig o halka inte runt på stan nu!!

Camilla sa...

Hahahahaha!
Vad spännande med glasögonen.
Vad överraskad du ska bli när du får dom.
Nästan som julafton ;)
Men du minns väl att du har beställt några ;)?
Ha en bra dag och kram på dig!

livtaget sa...

Du får såklart också läsa min blogg om du vill.. skriv gärna din mailadress så ska jag bjuda in dig! jag tycker du alltid kommer med så fina och bra kommentarer (när det behövs såklart)

Kram!

Dansbandsfrun sa...

Åh av kul med nya brills!! Visa sen!
Ja, nu tycker man att det börjar likna lite "pre-spring" ute ;)
SV: Pralinerna har jag ju gömt förstår du väl. så att alla ska tro att jag lever sunt ;) kram