lördag 13 februari 2010

A sneak peak...

"Kontrollpanelen"


Duschmunstycket


En dag gick jag helt enkelt och köpte allt som behövdes och satte igång med att måla vår lilla toalett uppe. Innan var det en fruktansvärd grön tapet som satt på väggarna, så när J kom hem från jobbet var jag i full gång med målningen.
Duschkabinen revs ut, den hade gjort sitt. I över ett års tid har vi varit utan dusch, vi har duschat i badkaret nere i badrummet och det har känts lite bökigt. Men allt går ju...

Men nu minsann, så håller J på att installera vår nya duschkabin. Snacka om att man får känslan av en tidsmaskin eller en rymdkapsel när man ser den.
Det kommer bilder senare på hur tapeten såg ut innan målningen, hittar inte sladden till mobilen.

Ha det bra alla
Ajöss

3 kommentarer :

Camilla sa...

Fan,vad tuff du är.
Varför gjorde inte jag så?
Då slapp jag ju vänta 10 år mitt badrum.
Men nu har jag det...ett nytt badrum alltså :)
Ha det bra och kram på dig!

Susanne P sa...

Aha..det är så man gör?!
Ska genast annamma detsamma...
Jag är nog en "nykter Shopoholic" dvs jag HATAR att handla men när jag väl gör det tycker jag det är SÅ himla kul ;)
Kram & hoppas att du mår bra <3

gunsan sa...

Ohh vad härligt med en ny duschkabin!!!

Om det är den gröna tapeten som jag såg på ett inlägg här hos dig, så kan jag ju säga att den var verkligen grön;)))'Kramizzzzzzz