onsdag 3 februari 2010

Resultatet

För några dagar sedan...
...idag

ett av beslagen


en liten översiktsbild, blunda för omgivningen, det är inte riktigt bortstökatÄNTLIGEN (som Gert Fylking brukar säga), nu är byrån/sekretären klar.
Fixade och trixade idag, så nu står den på plats med min absoluta favoritstol framför. Jag köpte stolen, har en till också, på loppis och jag är så himla glad att jag köpte dem. De ska då minsann aldrig få komma i närheten av vit färg, för de är så fina som de är.
Nu har jag börjat måla två tavellister också, sedan är det dags för fåtöljens trädelar att bli vita. Ska försöka få tag på ett snyggt tyg också, så att jag kan klä om den.
Ha det bra alla
Ajöss


4 kommentarer :

Madeleine Berglund sa...

Är det Matte i bygglov du menar?
Jag tyckte verandan blev sååå himla mysig med vitt golv och allt. ;)

Men du, åååå vad du är duktig. Sekretären är hur fin som helst. Vilken förvandling.

Kram Madeleine

Dansbandsfrun sa...

Alltså...jag vet inte vad jag ska säga...jag tror att jag vill komma o bo hos dig o prya några veckor! Du e ju grym!
Jag tar mig ALDRIG tid till sånt där, trots att det är precis va jag vill göra. Loppisfynd o fixa...Du gör ju helt underbara grejjer! kram

Camilla sa...

Jätte fint!
Vilket tålamod du har.
Jätte duktig är du också.
Eftersom jag nu är ledig kommer David och hämta Fia lite senare.
Tack för allt i dag.
Ha det bra och kram på dig!

gunsan sa...

Vad duktig du är Marie, den blev jättesnygg!!!
Kramizzzzz