måndag 8 februari 2010

Projektet är påbörjat!

Denna köpte jag igår

Jaha, nu har operation fåtöljomklädning startat, men himmel vad tråkigt det är innan man kommer igång på "riktigt"!
Tyg som ska sprättas bort, ta bort smånubb, slipa armstöd och ben, grundmåla osv osv...

Jag är ju som jag har skrivit tidigare, impulsiv och allt ska ske fort. Tålamod och sånt är inget för mig, men för att resultatet ska bli bra är det väldigt viktigt att underarbetet är riktigt gjort.
Det vet alla, till och med jag, men ändå...

Nä, nu ska jag fortsätta!
Ha det bra alla
Ajöss


5 kommentarer :

Camilla sa...

Kämpa på.
Det kommer att bli snyggt...det vet jag :)
Ha det bra och kram på dig!

Solgården Butik och Café sa...

Vad spännande det ska bli att se det färdigställda projectet =) Är det inte svårt att "klä om" möbler? Har aldrig prövat men det låter svårt...Hur som helst kommer det säkert att bli jätte snyggt! Vad ska du ha för färg på tyget? Kram kram

Daniel sa...

Så snyggt!!

cecce sa...

Usch ja...förarbetet är riktigt tråkigt. Men oundvikligt!!
Tror att det kommer bli jättefint och det ska bli spännande att se slutresultatet.

Kramar!

gunsan sa...

Duktiga du, det kommer att bli sååååå fint när det är färdigt;))
Kramizzzzz