lördag 6 februari 2010

Olika inköp

En bild på vår uteplats på framsidan, där vi har kvällssol

I stan var det verkligen schlageryra, det sjöngs överallt tycker jag. En sångtävling för de yngre förmågorna i en galleria, karaoke i en spelaffär, jättestort tält med olika evenemang.Kul när det händer något i lilla Ö-vik.

Vi har nu köpt presenter till Bea och Saga och eftersom jag visste vad vi skulle ha, så gick det med en jäkla fart. Jag köpte, J betalade!! Hittade också tyg till fåtöljen, så i morgon är det jag som börjar med omklädningen.

Sedan satte vi fart mot Byggmax och Beijer, där det mättes innerdörrar och kollades gångjärn. Vi tittade på dörrhandtag och panelskivor, så nu har vi siktet inställt på "ny" hall.

Nu ska jag titta runt i några bloggar, sedan blir det Melodifestival!

Ha det bra alla

Ajöss

Inga kommentarer :