lördag 6 februari 2010

Dörr och Melodifestival

Bild lånad från Byggmax Så här ser dörren ut som vi (eller rättare sagt jag) valt ut.
Vi har så konstig hall, svår att möblera för vi har sex(!) dörrar och då är det ändå inga dörrar in till köket och vardagsrummet. Ni kan ju tänka er hur det ser ut på ett ungefär kanske!!

Vad tyckte ni om Melodifestivalen då? Låtarna som gick vidare var OK, men jag trodde Jessica skulle gå direkt. Nu är det som så att det krävs att man hör låtarna fler gånger, då blir de bättre och bättre (några iaf).
Jenny Silvers kläder var ett jädrans stolpskott må jag säga, eller är det jag som är för gammal?? Men hennes låt var inte alltför dålig, den växer nog ju fler gånger man hör den.
Hårdrocksgänget förvånade mig, satt och väntade hela tiden på att det skulle komma gitarr och trummor. Shit, jag sitter och väntar än!!
Anders Ekborg var bra, men inte i detta sammanhang.
Rapparen passade inte heller in.
Hot hot hot-tjejen var bra, synd att inte hon gick vidare.
Dolph bjöd verkligen på sig själv, Måns söt som socker och duktig som programledare men proffset var ändå Christine.
Smaken är som baken och det här är vad jag tycker!

Ha det bra alla
Ajöss

2 kommentarer :

gunsan sa...

Ja du, Hot Hot Hot skulle ha gått vidare, hon hade sån otrolig utstrålning.
Håller med om Dolph, har inte haft så höga tankar om honom förrut, men jag har ändrat åsikt, han skötte sig helt klart toppenbra o Måns är superduktig, men jag har faktiskt lite svårt för Christine, som du säger, smaken är som baken!!!
Kramizzzzz

Camilla sa...

Håller med dig med allt.
Dåligt startskott men det var roligt att vara där.
Du får veta lite mer i morgon i mitt inlägg :)
Ha det bra och kram på dig!