torsdag 11 februari 2010

Ändring

Ursäkta bildkvalitén


Jag tog bort nackkudden, det såg inte riktigt klokt ut!! Så nu känner jag mig nöjd...

Idag har det varit en mysig dag, Alfons har varit här och hälsat på. Innan han kom var jag hos tandläkaren som gjorde klart med rotfyllningen. Nu är det förhoppningsvis ganska länge till något besök där.

I morgon ska jag på synundersökning. Det är en baggis, det svåra är att välja ut nya bågar, två till och med. Men Rebecca och Liza ska med som smakråd, så jag känner mig trygg där.
Jag är inte den som lånar hem fem-sex par och frågar alla om råd, utan jag ser nästan direkt vilka jag vill ha. Vet ju vilken form jag passar bäst i , sedan är det till att köpa två som utseendemässigt är väldigt olika i färg och utförande.

Nu är det snart CSI Miami, ett av favoritprogrammen...
Ha det bra alla
Ajöss

1 kommentar :

gunsan sa...

Precis lika snygg utan kudde, kan faktiskt tänka mig att det är skönare utan kudde.
Hoppas att du hittar bågar som du trivs med nu, jag skulle också behöva skaffa mig nya glasögon, går ju alltid med linser, men ibland skulle jag vilja byta om lite;))
Kramizzzzz