söndag 10 januari 2010

Slöardag




Idag har jag inte gjort många knop, har inte haft energi för fem öre. Men att måla har jag alltid energi för, idag blev det ommålning av hyllan som jag fyndade för tjugo kronor!
Den var i en väldigt svag gul färg, jag slipade, målade vit och slipade igen.
J har satt upp den i mitt rum, nu gäller det bara att hitta något som ska stå på den. Men jag är säker på att jag inte behöver leta länge, för saker är något jag har gott om, är lite av en hamster!!

Ha det bra alla
Ajöss

5 kommentarer :

Dansbandsfrun sa...

jättegullig! Du vet när du hittar "rätt" grejjer till den ;) kram

cecce sa...

Du har gjort det igen!!
Jättefin!

Kram!

gunsan sa...

Ohhh vad söt den blev, kommer att bli toppen med några små pryttlar där.
Kramizzzz

margit sa...

hej Maria! va fina grejer du gör...målar o fixar..och handlar.!! Du är SÅ duktig du!!
Och kylan den håller i sig..härner...ni har ju "bliväder ni"...orättvist!! Vi hade - 12 nu i kväll när jag åkte till jobbet...
Kramen min vän!/Margit

Stattinskan sa...

Jag får "anfall" av kreativitet iböand, jag också ,,, önskar bara det kunde "hända" lite oftare ;-D Kram och gomorron