måndag 7 december 2009

YES, äntligen...

...får jag läsa "Fyrvaktaren", har hört så mycket bra om den boken. Men någonstans finns det i bakhuvudet att jag blir besviken, att jag har för höga förväntningar. Men min äldsta, Rebecca, läser den nu och säger att den är jättebra, och vi brukar ha samma smak när det gäller böcker.

Lars-Bill Lundholms deckare är också bra, det här är den senaste. I de tidigare har morden skett på Östermalm, Södermalm och Kungsholmen.

Nog om detta, nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ska jag fortsätta med "Fyrvaktaren"!
Ajöss

4 kommentarer :

cecce sa...

God kväll!
Det är härligt att läsa böcker. Tyvärr har jag inte läst någon av ovanstående. Är lite av en periodare när det gäller att läsa böcker och just nu är det mycket annat som tar tid. Tyvärr!

ha en fin kväll!
Kram

Camilla sa...

Vill bara att du ska veta att min julklapps shopping gick galant.
Dom flesta är nu köpta.
Pust!
Ha det bra och kram på dig!

livtaget sa...

Den är bra =) jag har lyssnat på den!

margit sa...

Hej på dej! tack för hälsning! Ja tänk vilka avstånd vi har till våra anhöriga...du får väl hälsa på min a...och jag dina...hi hi hi

Kram! /Margit