torsdag 10 december 2009

Lista




  • Skjutsa till skolan
  • Morgonpromenad
  • Äta frukost
  • Duscha, tvätta håret
  • Sminka mig
  • Borsta tänderna
  • Till Rebecca
  • Barnvakt till gullgubben
  • Hämta på skolan
  • Laga middag
  • Skjutsa Saga till linedance
  • Hämta Liza och åka till "Solgården"
  • Hämta Saga på linedance
  • Fixa inför morgondagen
  • Se "Criminal Minds"
  • "Natta" barnen
  • Läsa bloggar
  • Ta bort smink och borsta tänderna
  • GOD NATT

14 dagar kvar

Ajöss



3 kommentarer :

Madeleine Berglund sa...

Hej! Det blev en lång lista. Men med lite effektivitet så brukar man hinna. Själv ska jag träna ikväll. =) Kram Madeleine

Mona sa...

Du har fullt upp. Detta eviga skjutsande av barn, men vad gör vi inte för våra älsklingar!!
Ha en bra kväll!

Camilla sa...

Min lista blir kortare.
*Se på Glamour.
*skjutsa Sofia på linedance.
*Se på "Bonde"(missade det i går.)
*Hämta Sofia.
*Se på tv.
*Piss och gå lägg mig.
(Ikväll blir det nog så att vi går och lägger oss samtidigt,jag och tjejerna.Jag är så trött i dag.)
Ha det bra och kram på dig!