måndag 28 december 2009

Ett ord betyder så mycket!

Visst är han väl för go', vår gullpojke?? Det här fotot fick jag via mobilen av Rebecca för hon ville visa kläderna han fick av oss i julklapp.

Angående rubriken: Line kan säga mormor, gissa om jag är stolt!!!!!!!

Idag var vi ju på middag hos Rebecca, Andreas och Alfons, alla våra döttrar var med. Line och Alfons höll på och lekte med leksakerna, det var så roligt att sitta och titta på dem.
När vi kom hem skulle jag byta på Line, jag småpratade med henne under tiden. Pratade på för att hon skulle ligga stilla, frågade då om hon kunde säga Alfons. Då säger mitt smarta barnbarn "Affe"! Till saken hör att vi absolut inte får säga Affe till/om Alfons, men Line har fått lov av sin moster att endast hon får säga det!

I morgon ska Saga och jag till stan, för hon ska köpa nya kläder. Det märks att hon blir äldre och äldre, för nu är det intressant med kläder och mode. Hon har fått mig att lova att vi endast ska gå i klädaffärer, men jag tänkte jag kunde få titta litegrann i second hand-affären.
Nu väntar sängen på mig...
Ajöss

2 kommentarer :

♥ Carina ♥ sa...

Stilig grabb! Jag förstår att du växte några cm när Line sa mormor :)
Då kanske vi ses i morgon på stan :)
Kram

Camilla sa...

Du torde ha vuxit så mycket då han sa mormor så även du kanske behöver nya kläder ;)
Ha det bra och kram på dig!